Zwrot towaru

Z zakupami internetowymi związana jest również możliwość zwrotu towaru, zgodnie z obowiązującym prawem, każdy konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podawania przyczyny wówczas sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu wartości produktu oraz kosztów związanych z wysyłką do klienta uwzględniając najtańszą z oferowanych form przez sprzedawcę przesyłki.

Kiedyś świadomość konsumentów była zdecydowanie mniejsza niż obecnie, często nie zwracali zakupów nawet, jeśli nie spełniały ich oczekiwań, ponieważ obawiali się, że nie otrzymają zwrotu pieniędzy nie wiedzieli gdzie w razie nieporozumienia mogą udać się po pomoc/poradę.

Zwrot towaru powinien nastąpić w ciągu czternastu dni od momentu otrzymania zakupionego towaru oczywiście nie podlega żadnej wątpliwości, że nie może być on używany powinien mieć wszystkie metki, folie, w których został dostarczony do klienta ten natomiast mimo powszechnemu nakazowi zwrotu faktury lub paragonu, nie ma obowiązku oddawania go jest to dowód zakupu przy jakichkolwiek ewentualnych roszczeniach.